Dane kontaktowe:

Centrum Rekreacyjne
97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 108/100
tel. 44 732-70-86, 44 646-68- 93

CENNIKI - WCISNĄĆ

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim

serdecznie zaprasza na zajęcia z cyklu ,,Fitness pod chmurką''.

Od dnia 05.11.2020 r. treningi będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych jak i wieczornych. Natomiast salę gimnastyczną zastąpi teren przy OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 oraz pobliski Park Belzacki.

Codzienna dbałość o kondycję nie tylko pozwoli nam podtrzymać dobry nastrój i spalić dwa razy więcej kalorii ale pomoże też w uniknięciu poważnych chorób. Spacer, jogging czy gimnastyka na świeżym powietrzu dotlenią i zahartują ciało. Ponadto stopniowe przyzwyczajanie do niższych temperatur sprawi, że będziemy mniej podatni na przeziębienia i niebezpieczne wirusy w okresie zimowym.

Zapraszamy do wspólnych treningów.

HARMONOGRAM ZAJĘĆ FITNESS

NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

obowiązujący od dnia 5 listopada 2020 roku

Centrum Rekreacyjne OSiR, przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim

tel. /44/ 732-70-86, www.osirpiotrkow.pl e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

AGNIESZKA

IZA

MARIKA

PONIEDZIAŁEK

17.15-18.15

Spacer po zdrowie

18.00-19.00

Nordic+ Interwał

8.00-9.00

Ćwiczenia Prozdrowotne

18.45-19.45

Fit Forma

WTOREK

17.30-18.30

Gimnastyka Zdrowotna

17.00-18.00

Cardio

 
 

18.00-19.00

Interwał

 

ŚRODA

 

18.00 -19.00

Cardio

8.00-9.00

Ćwiczenia Prozdrowotne

CZWARTEK

17.15-18.15

Spacer po zdrowie

18.00-19.00

Interwał

 
 

18.45-19.45

Fit Forma

   

PIĄTEK

   

8.00-9.00

Ćwiczenia Prozdrowotne

     

17.45-18.45

Trening Wytrzymałościowy

     

19.00-20.00

Interwał

Na zajęciach obowiązuje:

BILET JEDNORAZOWY - 7,50zł*, 10,00zł

KARNET 5 WEJŚĆ - 40,50zł*, 54,00zł

KARNET 10 WEJŚĆ - 60,00zł*, 80,00zł

KARNET 14 WEJŚĆ - 70,50zł*, 94 ,00zł

*CENA Z KARTĄ MIESZKAŃCA

Gimnastyka zdrowotna - zajęcia profilaktyczne, łączące ćwiczenia wzmacniające, relaksacyjne i rozciągające. Trening skoncentrowany na poprawie ruchomości kręgosłupa, stabilizacji, równowagi, wzmocnieniu mięśni głębokich oraz zwiększeniu ruchomości w stawach. Zajęcia przeprowadzone w plenerze stanowią dodatkowy atut.

Spacer po zdrowie - rodzaj treningu, którego główną część stanowi energiczny spacer (może być przy użyciu kijów do nordic walking-u), który pozwoli na lepszą pracę układu wydolnościowego organizmu, a przy tym i lepsze spalanie kalorii. Zajęcia urozmaicone o ćwiczenia oddechowe pozwolą dotlenić całe ciało.

Fit forma- zajęcia kształtujące smukłą i wysportowaną sylwetkę. Poprawiają kondycję i wzmacniają wszystkie grupy mięśniowe. Różnorodność zajęć pozwala skupić się na ogólnorozwojowym treningu lub na wybranych partiach ciała.

Trening cardio- ćwiczenia wytrzymałościowe dotleniające organizm, poprawiające pracę układu krążenia oraz kondycję organizmu. Trening cardio nazywany jest też treningiem tlenowym. Zwiększa ilość oddechów na minutę oraz przyspiesza tętno, co sprawia, że komórki i tkanki mięśniowe są lepiej dotlenione. Pozwala również dość szybko pozbyć się zbędnych kilogramów.

Interwał - ćwiczenia o zmiennej intensywności polegające na przeplataniu krótkich okresów ćwiczeń o wysokiej intensywności z okresami mniejszego wysiłku (regeneracji). Te ostatnie są potrzebne, aby mięśnie mogły się zregenerować i odzyskać siłę przed kolejnym etapem intensywnych ćwiczeń.

Trening wytrzymałościowy- forma zajęć nastawiona na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę wytrzymałości. Ćwiczenia angażują wszystkie partie mięśniowe, prowadzone ze zmienną intensywnością i pozwalające nie tylko wysmuklić ciało, ale również wzmocnić układ oddechowy i krwionośny.

Nordic Walking - zajęcia angażujące do ruchu mięśni naszego ciała (do 90%), a w szczególności mięśni kończyn górnych, klatki piersiowej, grzbietu, brzucha, pośladków i kończyn dolnych. Przy odpowiedniej częstotliwości treningów optymalne spalanie tkanki tłuszczowej - w połączeniu z odpowiednią dietą, nordic walking jest skutecznym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów, wymodelowanie sylwetki i zachowanie zdrowia.

Ćwiczenia prozdrowotne - trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych - poprawie wytrzymałości mięśni brzucha, pleców i pośladków, ruchomości kręgosłupa, rozciąganiu różnych grup mięśniowych.

                                                           

                                                                                                           

HARMONOGRAM ZAJĘĆ FITNESS

obowiązujący od dnia 1 października 2020 roku

Zajęcia odbywają się w Centrum Rekreacyjnym OSiR, przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim

tel. /44/ 732-70-86 www.osirpiotrkow.pl e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

GODZINY 8.00-9.00  9.00-10.00 10.00-11.00 17.00-18.00 18.00-19.00 19.00-20.00 20.00-21.00
 PONIEDZIAŁEK

 Sala   fitness

  Pilates    Marika    8.00-9.00

           Piłki                            Marika             9.15- 10.15   

           

Kickbox   Cardio   Marika    17.30-18.30

    Model.             sylwetki/STEP      Marika          18.45-19.45

 

Fit/Flexi   Agnieszka    20.00-21.00

 Sala   sport. 

     

Gimnastyka      Zdrowotna       Agnieszka         17.15-18.15

Smukła   Sylwetka          Agnieszka      18.45-19.45

   
                 
 WTOREK

 Sala   fitness 

        

      Gimnastyka             Kręgosłupa                         Iza                 17.45-18.45

Super Brzuch      Agnieszka        19.00-20.00

           Step +                wzmacnianie            Iza              20.15-21.15

 Sala sport.         

             Gimnastyka         Zdrowotna         Agnieszka    17.30-18.30

     
                 
 ŚRODA

 Sala   fitness 

   Pilates   Marika    8.00-9.00

   

            Gimnastyka      Zdrowotna         Agnieszka       17.30-18.30

 

Stop Celulit   Agnieszka   18.45-19.45

         Pilates                     Iza        20.00-21.00

                 
 CZWARTEK

 Sala   fitness 

       

         Gimnastyka                  Kręgosłupa                     Iza                  17.50-18.50

 

       Ciche Cardio +        Wzmacnianie                    Iza                 20.00-21.00

  Sala sport. 

        

         Gimnastyka            Zdrowotna                Agnieszka      18.30-19.30

 

Smukła Sylwetka   Agnieszka   19.45-20.45

                 
 PIĄTEK

 Sala   fitness 

   Pilates     Marika      8.00-9.00

Piłki                Marika             9.15-10.15

 

Kickbox Cardio    Marika                  17.30-18.30

Model.       sylwetki/STEP                Marika       18.45-19.45

   

Na zajęciach fitness obowiązuje:

- Bilet jednorazowy - 8 zł./wejście/osoba, Karnet 5-wejść - 40zł.; Karnet 10-wejść - 60zł.; Karnet 14-wejść - 70zł.

- Karnety mają ważność przez dwa miesiące od daty wystawienia.

- Z karnetu może korzystać kilka osób równocześnie, za każdą osobę wykreślane jest wejście z karnetu.

 - Osoba uczestnicząca w zajęciach , przed wejściem na zajęcia zobowiązana jest do wypełnienia

oświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń prowadzonych podczas zajęć fitness.

- WŁASNA KARIMATA, ZMIENNE OBUWIE SPORTOWE oraz wyciszenie telefonów podczas zajęć.